Yksityishenkilöt

Liikkuvuutta ja rentoutta swingiin
 
Kurssilla saat henkilökohtaisen suunnitelman ja ohjauksen kehosi ja mielesi hallintaan. Kurssille otetaan mukaan 3-5 henkilöä, joten saat taatusti henkilökohtaisen ohjauksen.
 
Käymme läpi pilates liikkeiden avulla golffareille tärkeitä lihasryhmiä ja harjoitteita, joilla vältyt golffareiden ongelmilta kuten alaselkäkivuilta. Mindfulness harjoitusten avulla parannat keskittymiskykyä peliisi. Tällä kurssilla emme opettele golf-tekniikkaa vaan keskitymme kehoosi ja mieleesi sekä niiden hallintaan.
 
Katso Kalenteri -sivulta onko tulossa olevia kursseja tai ota yhteyttä ja pyydä tarjous omalle porukallesi.
 
Rentouttava pilates
 
Oletko stressaantunut? Kaipaako kehosi ja mielesi voimaa ja joustavuutta?
 
Rentouttava pilates -tunnilla saat voimaa ja joustavuutta kehoosi pilates liikkeillä. Liikkeissä huomioin koko kehon. Tunnin alussa ja lopussa tehtävät rentoutushetket auttavat mieltäsi rentoutumaan. Tunnin jälkeen kireydet ovat poissa, tunnet itsesi pidemmäksi, ryhtisi on parantunut ja mielesi on rennompi.
 
Katso Kalenteri -sivulta sopiva viikkotunti tai kurssi. Voit myös ottaa yhteyttä ja pyytää tarjouksen omalle porukallesi.
 
Stressaa rennosti
 
Tuntuuko elämä puurtamiselta? Stressitilanteesta toiseen siirtymiseltä? Pakenetko ahdistusta tekemiseen: työhön, liikuntaan, harrastuksiin…?
Mindfulness harjoittelu auttaa sinua tulemaan tietoiseksi elämääsi vaikuttavista asioista. Kun tiedostat asiat, voit halutessasi muuttaa niitä. Miten suhtaudut stressiin?  Miten olet vuorovaikutuksessa muiden kanssa? Ja ennen kaikkea miten suhtaudut itse itseesi, lannistavasti vai kannustavasti?
 
Stressaa rennosti -kurssilla opit tunnistamaan mitkä asiat aiheuttavat stressiä ja miten voit paremmin hallita stressitilanteita. Stressiä on aina enemmän tai vähemmän. Tärkeintä on oppia reagoimaan siihen tavalla, joka ei syö energiaasi. Vuorovaikutustaitosi paranevat, pystyt paremmin niin kuuntelemaan kuin puhumaan tästä hetkestä käsin. Kun stressitasosi alenee, paranee vastustuskykysi esimerkiksi kausi-influenssaa vastaan. Verenpaineesi ja sydämen sykkeesi laskee.
 
Kurssi noudattaa Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) -nimistä menetelmää, jonka on osoitettu parantavan kurssiin osallistuneiden elämänlaatua ja edistävän terveyttä. Linkki Wikipedian artikkeliin.
 
Katso Kalenteri -sivulta sopiva viikkotunti tai kurssi. Voit myös ottaa yhteyttä ja pyytää tarjouksen omalle porukallesi.
 
Rento ote syömiseen
 
Oletko stressaantunut ja syöt epäterveellisesti? Onko sinun vaikea hallita syömistä ja herkuttelua? Liittyykö syömiseen ahdistavia tunteita?
”Rento ote syömiseen” -kurssillani harjoittelet tunnistamaan syömiseen liittyviä tapoja, ajatuksia ja tuntemuksia. Opit tunnistamaan milloin olet syönyt riittävästi. Harjoittelet maistamaan ja aistimaan ruokaa sekä tunnistamaan millä haluat ravita itseäsi. Kun tulet tietoiseksi tavoistasi, on niitä helpompi muuttaa.
 
Katso Kalenteri -sivulta onko tulossa olevia kursseja tai ota yhteyttä ja pyydä tarjous omalle porukallesi.