Pilatesta & mindfulnessia

…etänä, kotona, toimistolla, mökillä tai paikan päällä Helsingissä…

Hartiat jumissa. Selkää särkee. Stressi ahdistaa. Tätäkö elämä on?

Ei tarvitse olla. Voit osallistua pilates ja mindfulness tunneilleni tai kursseilleni etänä, kotona, toimistolla, mökillä, missä tahansa, missä voit levittää jumppamaton. Pääset eroon hartia- ja selkäsäryistä, stressitasosi alenee.

Rentouttava pilates -tunti etänä, kotona, toimistolla, mökillä…

Tunti on sinulle, jonka hartiat tai selkä ovat jumissa. Olet ehkä istunut paljon ja saanut niin lonkankoukistajat kuin alaselän kireäksi. Kaipaat helpotusta stressiin sekä elämään enemmän rentoutta. Tarvitset tauon etätyöhön. Haluat jumpata omassa rauhassa, vaikka kotona tai mökillä. Et halua kuluttaa aikaa kuntosalille kulkemiseen.

Rentouttava pilates -tunnilla ohjaan n. 50 minuuttia pilatesta. Pilates liikkeillä voimistat heikkoja lihaksia ja venytät kireitä. Harjoittelet käyttämään kehoasi oikein. Pääset eroon niska-, hartia- ja selkäsäryistä. Pilateksesta voit lukea enemmän tältä sivulta.

Lopussa ohjaan n. 10 minuutin rentoutusharjoituksen. Harjoitat mielesi kykyä elää tässä hetkessä. Stressitasosi laskee. Elämäsi on rennompaa. Harjoitus perustuu Mindfulness Based Stress Reduction -menetelmään. Mindfulnessista voit lukea enemmän tältä sivulta.

Voit osallistua tunnille mistä tahansa esim. kotoa, toimistolta, mökiltä…, sillä ohjaan tunnin Zoomin välityksellä. Tallennan tunnin. Tallenne on katsottavissa seuraavaan tuntiin asti. Katso Kalenteristani ajankohta.

Ohjaan liikkeistä eri vaihtoehtoja. Keho on joka päivä erilainen. Voit tulla mukaan milloin tahansa.

Verkkokaupastani voit ostaa haluamasi kertakortin. Ilmoita sähköpostilla anne(at)toinenelama.fi minä päivinä osallistut tunnille.

Julkaisen kerran kuukaudessa uutiskirjeen, jossa on linkit lyhyisiin pilates- ja mindfulness-harjoituksiin sekä ajankohtaista tietoa tunneistani. Tilaa uutiskirje täältä.

”Minusta pilates oli erittäin miellyttävä kokemus: ei ollut kiire tunnille, kun valmiiksi kotona, opetus eteni sopivassa tahdissa. Liikkeet sopivia etäjumppaan. Tosi hyvä ohjaaja!!!”

”Voi miten äkkiä taas eilinenkin tunti meni, ajantaju katoaa. Todella rentoutunut olo oli sen jälkeen.”

”Oli viikon paras päätös tulla eilen tunnillesi, vaikka ensin ajattelin, etten voi tulla, kun on pakko tehdä töitä. Unohdin tunnin aikana työasiat. Kun palasin muutaman tunnin päästä työn pariin, homma sujuikin jouhevammin. Hieno juttu.” Anna

Pilates tunnit yrityksille etänä minne vain, Helsingissä myös yrityksen omissa tiloissa

Pilates tunnilla harjoittelet kehon oikeaa käyttöä. Pilates auttaa sinua mm. hahmottamaan milloin tietokoneen kanssa työskennellessä hartiat ovat nousseet ylös. Kun saat pidettyä hartiat alhaalla (eli on hyvä lapatuki), pysyy pää- ja hartiasäryt poissa. Pilates on erittäin hyvä hartiajumppa. Tunnin lopussa ohjaan rentoutusharjoituksen. Harjoitus parantaa keskittymiskykyäsi, vähentää stressiäsi, lisää innovatiivisuuttasi sekä vastustuskykyäsi kausi-influenssaa vastaan. Lue enemmän pilateksesta ja mindfulnessista.

Voin ohjata tunnin etänä Teamsin, Zoomin tai vastaavan välityksellä tai yrityksesi toimitiloissa Helsingin alueella. Erittäin helppoa ja kustannustehokasta. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

Pilates tunnit kuntosaleilla

Ohjaan pilates tunteja eri kuntosaleilla Helsingissä. Riippuen kuntosalista, tuntiin voi sisältyä myös rentoutusharjoitus. Katso Kalenteri -sivulta ajantasainen tieto ohjaamistani tunneista. Lue lisää pilateksesta tältä sivulta.

Vähennä stressiä mindfulnessilla, saat rennomman elämän

”Mielen kuntosali”, tätä termiä käytetään joskus mindfulnessista. Mindfulness on tietoisuustaitoja. Niiden avulla opit mm.  tunnistamaan stressitilanteen ja valitsemaan sopivan reagointitavan tilanteeseen. Harjoitukset auttavat sinua keskittymään, nukut paremmin, vuorovaikutuksesi paranee. Yhdistän harjoituksen usein pilates tunteihini. Mindfulnessia voi harjoitella samaan tapaan kuin liikuntaa esimerkiksi kerran viikossa tai kurssimuotoisesti.

Ohjaukseni perustuu Mindfulness Based Stress Reduction -menetelmään. Siitä on helposti muokattavissa lyhyempi kurssi tai säännöllinen viikkotunti. Mindfulnessista voit lukea enemmän tältä sivulta. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous tai kysy lisätietoja.

Julkaisen kerran kuukaudessa uutiskirjeen, jossa on linkit lyhyisiin pilates- ja mindfulness-harjoituksiin sekä ajankohtaista tietoa tunneistani. Tilaa uutiskirje täältä.

”Olet Anne erinomaisen hyvä ohjaaja. Rento ja kuitenkin pidät langat hyvin käsissä. Olet tässäkin työssä rauhallinen ja levollinen. Sanasi ovat hyvin kannustavia ja sallivia. Pidin todella tästä rupeamasta jossa sain olla mukana.”

Nina Stenberg

”Minun mielestäni olet erittäin hyvä ohjaaja ja on ollut helppo seurata ohjeitasi tuntien aikana. Olet erittäin selkeä ja rauhallinen. Puhut sopivan paljon, mutta et liikaa. Ääni kuului aina hyvin ja ohjausta oli miellyttävä kuunnella. Ohjauskieli oli selkeää ja ohjeita oli helppo seurata. Myös harjoitusten lopussa käyttämäsi gongin ääni oli todella miellyttävä. Mindfulness-tunti on ollut todella hyödyllinen ja rauhoittava kokemus viikoittain lokakuusta lähtien.”

Ritva

”Pidin sun tavastasi ohjata. Ohjasit rauhallisesti, luontevasti ja selkeästi. Sinussa henkilönä ja välittämässäsi viestissä ei ole ristiriitaa ja se osaltaan auttaa osallistujaa keskittymään ja rauhoittamaan mielensä.”

Anneli