Kurssit

Rentouttava pilates -etätunti
keskiviikkoisin 13.1. – 26.5.2021 klo 17.15 – 18.15
Huom. uusi päättymispäivä! 

Tule Rentouttava pilates -etätunnilleni! Pääset eroon hartia- ja selkäsäryistä. Ryhtisi paranee. Mielesi rentoutuu.
Ohjaan n. 50 minuuttia pilatesta. Lopussa on n. 10 minuutin rentoutusharjoitus.

  • Yleisön pyynnöstä kolme lisäkertaa. Viimeinen kerta on 26.5.2021.
  • Hinnat: 5x 45€ ja 2x 14€. Maksu verkkokaupan kautta.
  • Kertakortit ovat henkilökohtaisia. Voit maksaa Edenredillä, Easybreakillä, ePassilla tai Smartumilla. Jos et maksa koko summaa em. maksuvaihtoehdoilla, lähetä sähköposti. Lähetän loppusummasta laskun.
  • Ohjaan tunnit Zoomin välityksellä. Tallennan tunnin. Tallenne on katsottavissa aina seuraavan tunnin alkuun asti.
  • Ilmoita sähköpostilla anne@toinenelama.fi minä päivinä osallistut.

Tervetuloa tunnille! 🙂

Esimerkkejä kursseista

Ota yhteyttä jos haluat omalle ystävä- tai työkaveriporukalle oman kurssin. Tässä muutama ehdotus. 🙂 
Rentouttava pilates 6x kurssi
Tunnin aikana saat voimaa ja joustavuutta kehoosi pilates liikkeillä. Liikkeissä huomioidaan koko keho. Tunnin lopussa ohjaan rentoutusharjoituksen. Tunnin jälkeen kireydet ovat poissa, tunnet itsesi pidemmäksi, ryhtisi on parantunut ja mielesi on rennompi.
Ohjaan liikkeistä erilaisia vaihtoehtoja taitotason ja kehon tilanteen vaatimukset huomioiden. Olet lämpimästi tervetullut, olit sitten ensikertalainen tai pidempään pilatesta harrastanut.
Rentouttava pilates -kurssi koostuu kuudesta 60 minuutin tunnista. Jokaisella tunnilla on oma teema liittyen pilateksen kuuteen periaatteeseen:

  1. hengitys
  2. ydintuki
  3. hallinta
  4. täsmällisyys
  5. keskittyminen
  6. liikkeen virtaus

Stressaa rennosti! -kurssi 
Tunnin aikana ohjaan mindfulness-harjoituksia. Tunnin jälkeen nukut paremmin. Keskittymiskykysi paranee. Hallitset stressitilanteet paremmin. Saat levollisemman arjen.

  • Tunnin sisältö perustuu Mindfulness Based Stress Reduction -menetelmän harjoituksiin.
  • Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta mindfulness-harjoituksista.
  • Tapaamiskertojen määrän voit itse valita.

Liikkuvuutta ja keskittymiskykyä swingiin
Golffari! Tämä kurssi on räätälöity sinua varten huoltamaan niin kehoasi kuin mieltäsi.
Käymme läpi pilateksen avulla golffareille tärkeitä lihasryhmiä ja harjoitteita, joilla vältyt golffareiden ongelmilta kuten alaselkäkivuilta. Mindfulness harjoitusten avulla parannat keskittymiskykyäsi. Tällä kurssilla emme opettele golf-tekniikkaa vaan keskitymme kehosi ja mielesi hallintaan.
Kurssi sisältää viisi 60 minuutin tuntia. Teemat ovat:

  1. Keskivartalon tuki & kehon rentouttaminen
  2. Selän vahvistaminen ja tukeminen & mielen rentouttaminen
  3. Vartalon kierron vahvistaminen ja parantaminen & keskittymiskyvyn lisääminen lyöntiin
  4. Oikeaoppinen kävely: nivelet, lihakset ja liikkuvuus & irti päästäminen huonosta lyönnistä
  5. Jokeri: osallistujien toivoma aihe

Kurssipaikka
Jos sinulla on Helsingissä paikka, mihin voi levittää matot, voin tulla paikanpäälle.
Jos ei, niin voin ohjata myös Zoomin kautta mihin tahansa paikkaan, missä toimii laajakaistayhteys.
Tallennan Zoomin välityksellä ohjaamani tunnit ja lähetän jälkikäteen linkin videoon. Videota voit katsoa sinulle sopivana ajankohtana viikon ajan tunnin ohjauksen päivästä. Zoom on helppo ottaa käyttöön. Lähetän osallistumislinkin sähköpostilla.

Ota yhteyttä jos jokin kursseista kiinnostaa!