Organisaatiot

Rentouta keho & mieli

Työskentely tietokoneen kanssa kiristää kehoa ja mieltä. Tilaa tiimillesi Rentouta keho & mieli -palvelu.
Pilates liikkeiden avulla kehosi saa voimaa ja liikkuvuutta. Mindfulness-harjoituksen avulla mielesi rentoutuu.
Harjoituksen pituus voi olla 45 – 60 minuuttia.
Voin tulla paikanpäälle Helsingin alueella tai ohjata etänä Teamsin/Zoomin kautta. Tilaksi sopii mikä tahansa tila, jossa pystyy levittämään jumppamaton.
Hinta 2,5€/minuutti + alv. 

Edut

  1. Sairauspoissaolot vähenevät.
  2. Työntekijät ovat fyysisesti ja henkisesti paremmassa kunnossa.
  3. Etätunti Teamsin/Zoomin välityksellä 10% alennuksella.
  4. Ennen palvelun aloitusta ohjaan ilmaisen näytetunnin.
  5. Tiimisi saa viisi tunnin mittaista pilates videota ilmaiseksi (22,58€ alv 0%) jos tilaat näytekerran ennen maanantaita 31.8.2020.

Lataa esite.
Miksi et tilaisi jo nyt? Ota yhteyttä lomakkeella tai lähetä sähköposti anne(at)toinenelama.fi. 

Rentoutta TYHY-päivään, seminaariin kokoukseen

Toteutuuko TYHY-päivä, seminaari tai kokous paikan päällä tai etänä? Voin tarjota sinulle ja tiimillesi rentouttavan keho & mieli tunnin jossakin päin pääkaupunkiseutua tai Teamsin/Zoomin välityksellä minne päin maailmaa tahansa. Tunnin aikana ohjaan liikkuvuutta ja voimaa lisääviä, yksinkertaisia pilates liikkeitä sekä rentoutusharjoituksen.
Lataa esite.
Pyydä tarjous Ota yhteyttä lomakkeella tai lähetä sähköposti anne(at)toinenelama.fi.

Rentouttava pilates

Rentouttava pilates -tunnilla niin työntekijän keho kuin mieli palautuu. Elämää ja työtä on helpompi jatkaa, kun kehoa ei kiristä ja mieli on kevyt.
Rentouttava pilates -tunnilla työntekijä saa voimaa ja joustavuutta kehoon pilates liikkeillä. Liikkeissä huomioin koko kehon. Tunnin alussa ja lopussa tehtävät rentoutushetket auttavat työntekijän mieltä rentoutumaan.

UKK-Instituutti tutki miten pilatestyyppinen harjoittelu auttaa naishoitajien alaselkäkipuihin. ”Selkäkivun voimakkuus väheni merkittävästi vähintään kerran viikossa harjoitelleilla hoitotyöntekijöillä, kertoo Tampereella toteutetun tutkimuksen tutkija Annika Taulaniemi UKK-instituutista.”

Tunnin voi pitää missä tahansa tilassa, jossa on tilaa jumppamatoille. Voin ohjata myös Zoomin kautta tai voit kutsua minut Teams palaveriinne.
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous tiimillesi. Annan yhden ilmaisen näytetunnin ennen päätöksentekoasi. 

Stressaa rennosti

Haluatko parantaa työntekijöiden stressinhallintaa ja vuorovaikutustaitoja?

Mindfulness harjoittelu auttaa työntekijää tulemaan tietoiseksi elämään vaikuttavista asioista. Kun hän tiedostaa asiat, voi hän halutessaan muuttaa niitä. Miten suhtautua stressiin?  Miten olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa?

Stressaa rennosti -kurssilla työntekijä oppii tunnistamaan mitkä asiat aiheuttavat stressiä ja miten hän voi paremmin hallita stressitilanteita. Stressiä on aina enemmän tai vähemmän. Tärkeintä on oppia reagoimaan siihen tavalla, joka ei syö omaa energiaa. Työntekijän vuorovaikutustaidot paranevat, hän pystyy paremmin niin kuuntelemaan kuin puhumaan tästä hetkestä käsin. Kun työntekijän stressitaso alenee, paranee hänen vastustuskykynsä esimerkiksi kausi-influenssaa vastaan. Verenpaine ja sydämen syke laskee.

Kurssi noudattaa Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) -nimistä menetelmää, jonka on osoitettu parantavan kurssiin osallistuneiden elämänlaatua ja edistävän terveyttä (linkki Wikipedian artikkeliin). Menetelmän vaikuttavuutta on tutkittu paljon, linkki UMASS Medical Schoolin sivulle, jossa tutkimuksia on muun muassa tehty.

Mindfulness harjoitukset työpäivän aikana voin ohjata myös Zoomin kautta tai kutsu minut Teams palaveriinne. 

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous tiimillesi. Annan yhden ilmaisen näytetunnin ennen päätöksentekoasi.